Форум альянса "Void" и клана "Federation"

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Новый випон

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

75 Rise and Fall of the Elroki Tribe Primeval Isle Wharf нпц Singsing

1. Поговорите с Singsing в южной части Primeval Isle Wharf.

2. Убивайте Wild Strider, Pachycephalosaurus. Получайте Bones of a Plains Dinosaur.

Количество вещей неограничено.

3.1. Поговорите с Singsing. Получите 1,374 Adena за каждый Bones of Plains Dinosaur.

3.2. Соберите 300 Bones of a Plains Dinosaur. Поговорите с Orahochin, чтобы телепортироваться на Elroki Island. Поговорите с Karakawei. Получите 5 Top A Grade кусков на оружие.

A Powerful Primeval Creature Primeval Isle Wharf нпц Dinn

1. Поговорите с Dinn на юге Primeval Isle Wharf.

Идите в Lost Nest или Primeval Plains. 2. Убивайте Ornithomimus, Deinonychus, Velociraptor, Pterosaur. Будете получать Dinosaur Tissue.

3.1. Отправляйтесь в Lost Nest. Убивайте Ancient Egg, пока не получите Dinosaur Egg. Поговорите с Dinn. Выберите один из пунктов:

- Trade for Recipe - Sirra's Blade (60%) - меч;

- Trade for Recipe - Sword of Ipos (60%) - меч;

- Trade for Recipe - Barakiel's Axe (60%) - топор;

- Trade for Recipe - Behemoth's Tuning Fork (60%) - топор;

- Trade for Recipe - Naga Storm (60%) - даггер;

- Trade for Recipe - Tiphon's Spear (60%) - пика;

- Trade for Recipe - Shyeed's Bow (60%) - лук;

- Trade for Recipe - Sobbek's Hurricane (60%) - кастеты;

- Trade for Recipe - Themis' Tongue (60%) - магический меч;

- Trade for Recipe - Hand of Cabrio (60%) - посох;

- Trade for Recipe - Daimon Crystal (60%) - посох.

Получите 44,000 Adena и выбранный рецепт.

3.2. Поговорите с Dinn. Получите 3,000 Adena за каждый Dinosaur Tissue.

или

class 1 karakawei : citizen
{
parameter:
   //A Powerful Primeval Creature #############################
   int   questIDQ1 = 643;
   int   itemQ1 = 8776;
   string   noQ = "karakawei_no_task.htm";
   string   showStart = "karakawei_001.htm";
   string   showQ1R2 = "karakawei_002.htm";
   string   showQ1R4 = "karakawei_004.htm";
   string   showQ1R6 = "karakawei_006.htm";
   int   rewardQ1I1 = 8712; //Sirra's Blade Edge
   int   rewardQ1I2 = 8713; //Sword of Ipos Blade
   int   rewardQ1I3 = 8714; //Barakiel Axe Piece
   int   rewardQ1I4 = 8715; //Behemoth's Tuning Fork
   int   rewardQ1I5 = 8716; //Naga Storm Piece
   int   rewardQ1I6 = 8717; //Tiphon's Spear Edge
   int   rewardQ1I7 = 8718; //Shyeed's Bow Shaft
   int   rewardQ1I8 = 8719; //Sobekk's Hurricane Edge
   int   rewardQ1I9 = 8720; //Themis Tongue Piece
   int   rewardQ1I10 = 8721; //Cabrio's Hand Head
   int   rewardQ1I11 = 8722; //Daimon Crystal Fragment
   int   ItemCount = 5; //Reward Quantity
   
   //Meeting the Elroki quest ##################################
   int   questIDQ2 = 124;
   string   showQ2R7 = "karakawei_007.htm";
   string   showQ2R10 = "karakawei_008.htm";
   
   //The Name of Evil - 1 ######################################
   int questIDQ3 = 125;
   string   showQ3R11 = "karakawei_011.htm";
   string   showQ3R17 = "karakawei_017.htm";
   string   showQ3R13 = "karakawei_013.htm";
   string   showQ3R16 = "karakawei_016.htm";
   int   item1Q3 = 8770; //Ornithomimus Claw
   int   item2Q3 = 8771; //Deinonychus Bone
   
handler:
   EventHandler TALKED ( talker )
   {
      myself::ShowPage( talker, showStart );
   }

   EventHandler MENU_SELECTED( talker, reply, i0 )
   {

     
      if ( reply == 100 )
      {   
         if((talker.level) >= 75)
         {
            //Have Quest - Meeting the Elroki ############################
            if( myself::HaveMemo( talker,questIDQ2 ))
            {
               if( myself::GetOneTimeQuestFlag( talker,questIDQ2,1 )) //check if complete
               {
                  myself::ShowPage( talker, noQ );
                  return;
               }
               else
               {
                  if( myself::GetMemoState( talker,questIDQ2 ) == 4)
                  {
                     myself::ShowPage( talker,showQ2R7 );
                     return;
                  }
                  else
                  {
                     myself::ShowPage( talker,noQ ); //have quest but past this part
                     return;
                  }
               }
            }
           
            //Check if Has Name of Evil 1 Quest FIRST
            if(( myself::GetMemoState(talker,questIDQ3,4 )) && ( myself::OwnItemCount( talker, item1Q3 ) >= 2) && ( myself::OwnItemCount( talker, item2Q3 ) >= 2))
            {
               myself::DeleteItem1( talker,item1Q3, 2 );
               myself::DeleteItem1( talker,item2Q3, 2 );
               myself::ShowPage( talker,showQ3R13 );
               return;
            }
           
            //Check if has Name of Evil quest part before checking Primeval Creature quest
            if( myself::GetMemoState( talker,questIDQ3,2 ))
            {
               myself::ShowPage( talker,showQ3R11 );
               return;
            }
           
            //Have quest - A Powerful Primeval Creature ############################
            if( myself::HaveMemo( talker,questIDQ1 ))
            {
               myself::ShowPage( talker,showQ1R2 );
               return;
            }
               
         }
         else
         {
            myself::ShowPage( talker,noQ );
            return;
         }
      }

     
      //A Powerful Primeval Creature - Give 300 quest items to NPC and get reward.
      if(( reply == 1 ) && ( myself::HaveMemo( talker,questIDQ1 )))
      {   
         //Check Inventory weight and Items
         if( myself::GetInventoryInfo( talker,0 ) >= myself::GetInventoryInfo( talker, 1 ) * 0.800000 || myself::GetInventoryInfo( talker, 2 ) >= myself::GetInventoryInfo( talker, 3 ) * 0.800000 )
         {
            myself::ShowSystemMessage( talker,1118 );
            return;
         }
         
         if( myself::OwnItemCount( talker,itemQ1 ) >= 300)
         {
            //Generate a number between 1-100 and give the quest reward accordingly.
            myself::DeleteItem1( talker,itemQ1,300);
            i0 = gg::Rand( 100 );
           
            //Check when last reward was given (exploit protection)
            if( ( myself::GetCurrentTick() - talker.quest_last_reward_time ) > 1 )
            {
               talker.quest_last_reward_time = myself::GetCurrentTick();
               if( i0 <= 9 )
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I1, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 10 ) && ( i0 <= 18 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I2, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 19 ) && ( i0 <= 27 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I3, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 28 ) && ( i0 <= 36 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I4, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 37 ) && ( i0 <= 45 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I5, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 46 ) && ( i0 <= 54 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I6, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 55 ) && ( i0 <= 63 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I7, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 64 ) && ( i0 <= 72 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I8, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }   
               if(( i0 >= 73 ) && ( i0 <= 81 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I9, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 82 ) && ( i0 <= 90 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I10, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
               if(( i0 >= 91 ) && ( i0 <= 100 ))
               {
                  myself::GiveItem1( talker, rewardQ1I11, ItemCount );
                  myself::SoundEffect( talker, "ItemSound.quest_finish" );
                  myself::ShowPage( talker, showQ1R4 );
                  return;
               }
            }           
         }
         //If not enough quest items, show HTML
         else
         {
            myself::ShowPage( talker,showQ1R6 );
            return;
         }
      }
     
     
      //Meet Elroki Quest, moving to part 5 (finding the egg)
      if( reply == 3 )
      {
         if(( talker.level >= 75 ) && ( myself::GetMemoState( talker, questIDQ2, 4)))
         {
            myself::SetMemoState(talker,questIDQ2,5);
            myself::SoundEffect(talker, "ItemSound.quest_middle" );
            myself::ShowPage(talker,showQ2R10);
            myself::SetFlagJournal(talker,questIDQ2,5);
            return;
         }
         else
         {
            myself::ShowPage(talker,noQ);
            return;
         }
      }
     
      if(reply == 4)//Continues Name of Evil 1 quest
      {
         if(talker.level >= 75)
         {
            myself::SetMemoState(talker,questIDQ3,3);
            myself::SoundEffect(talker,"ItemSound.quest_middle");
            myself::ShowPage(talker,showQ3R17);
            myself::SetFlagJournal(talker,questIDQ3,3);
            return;
         }
         else
         {
            myself::ShowPage(talker,noQ);
            return;
         }
      }
     
     
      if(reply == 5)//Continues Name of Evil 1 Quest
      {
         if(talker.level >= 75)
         {
            myself::SetMemoState(talker,questIDQ3,5);
            myself::SoundEffect(talker,"ItemSound.quest_middle");
            myself::ShowPage(talker,showQ3R16);
            myself::SetFlagJournal(talker,questIDQ3,5);
            return;
         }
         else
         {
            myself::ShowPage(talker,noQ);
            return;
         }
      }
     
      //if it reaches here then no quest
      myself::ShowPage(talker,noQ);
      return;
   }
}

0

2

програмный код то нафиг?  :D

0

3

TheMega написал(а):

- Trade for Recipe - Sword of Ipos (60%) - меч;

=))

Отредактировано LuNg^^OnBrokenWings^^ (2008-01-26 18:31:21)

0

4

код покажет понимающим шансы и принципы выдачи ревардов

0